Pogaduszki

2015-01-20 ~Anonim: [link] mozna poogladac obrazy studentow asp malowane glownie w grodzisku x
2015-01-12 ~Anonim: [link] x
2015-01-12 ~Anonim: w końcu w grodzisku pojawili się wolontariusze WOŚP, ostatni raz stali z puszkami przy kościele chyba z 15 lat temu a może i więcej x
2015-01-11 ~Anonim: tak pier...cie bez składu i ładu ze nie wiadomo o co chodzi x
2015-01-10 ~Anonim: co niektórzy dali popis aż dzieci się dziwiły że ich nie wpuścili po kolędzie x
2015-01-10 ~Anonim: chyba ktoś żałuje że go nie było bo obyło się bez mocnych wrażeń na sylwestrze x
2015-01-09 ~Anonim: na moja liga 3 zawodnikow z grodziska jest w 11 sezonu x
2015-01-09 ~Anonim: A czy szkola bedzie jeszcze chodzic po koledzie? wie ktos? x
2015-01-08 ~Anonim: podobno znowu sie tynk na łeb sypał:) x
2015-01-08 ~Anonim: sylwestra organizowali rodzice x
2015-01-07 ~Anonim: na pewno sołtys z radną**** x
2015-01-07 ~Anonim: a kto organizowal w szkole sylwestra? x
2015-01-05 ~Anonim: Dlaczego nasi zawodnicy nie trenują? x
2015-01-05 ~Anonim: w ciszy i spokoju x
2015-01-03 ~Anonim: nie wiecie może jak przebiegł sylwester w szkole w Grodzisku? x
2015-01-01 ~astra: wystapia druzyny Kalwarianka , Beskid andrychow ,Wisla Laczany , Astra Spytkowice i inne zapraszamy wstep wolny x
2015-01-01 ~astra: zapraszamy na turniej pilki noznej Spytkowice 2015 rok hala sportowa w spytkowicach 3 stycznia godz 9.00 x
2014-12-26 ~Anonim: Wesołych Świąt wszystkim mieszkancom (takie spoznione troche ;p) x
2014-12-24 ~Anonim: pan Jerzy Harańczyk trenerem lks Palczowice x
2014-12-21 ~Anonim: mamy ale swieta sa i trzeba dac im troche odpoczac w tym klubie ;p x
2014-12-19 ~xxx: mecze sie skonczyly i nie macie co pisac?? x
2014-12-18 ~Anonim: to na pewno Putin x
2014-12-18 ~Anonim: podobno jest duzo zgloszen ale jeszcze nic nie wiedza co sie stalo, dopiero beda szukac x
2014-12-18 ~Anonim: nie wiecie co jest ze nie ma gazu we wsi? x
2014-12-14 ~Anonim: i bedzie nas 7 x
2014-12-14 ~Anonim: Hala co czwartek o 20.00 w Zatorze x
2014-12-13 ~Anonim: no będziemy ruchać twoja starą taki oto sparing;d x
2014-12-13 ~Anonim: nie ma sparingu ! x
2014-12-13 ~Anonim: jutro sparing w grodzisku o 14 grają x
2014-12-13 ~Anonim: to helikopter, który lata na zlecenie Tauronu i sprawdza z powietrza, dzięki specjalnym kamerom stan techniczny linii wysokiego napięcia. x
2014-12-12 ~Anonim: był taki podobny do tego [link] x
2014-12-12 ~Anonim: widzialem tez ten helikopter, trudno bylo go nie zauwazyc, wydawalo sie ze mial kamere, moze grodzisko wystapiw jakims filmie albo robili jakas dokumentacje x
2014-12-12 ~Anonim: Jest wporządku :) x
2014-12-12 ~Anonim: jak tam nasi zawodnicy i ŁKS? x
2014-12-11 ~Anonim: czyżby coś się ruszyło z komunikacją ? [link] x
2014-12-11 ~Anonim: Co sądzicie o naszym sołtysie ? :)) x
2014-12-11 ~Anonim: O co chodzi z tym helikopterem dzisiaj ? Wiecie coś ? x
2014-12-10 ~jajaja: pewna epoka się kończy, jak sobie wspomnę te dawne lata, bar był pełny wieczorami, i to codziennie, piwo się wypiło, pogadało się, Jadąc autem trzeba było uważać żeby żula nie przejechać, ehhh łza się w oku kręci... x
2014-12-08 ~Anonim: jak grodzisko bedzie funkcjonowalo bez baru od stycznia? przeciez to bylo centrum zycia towarzyskiego ;) x
2014-12-05 ~Anonim: 127-42 dla burmistrza :) x
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników tej strony. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi użytkowników.
Wiadomość:
Autor:

Wydarzenia